KOMPLEX E-LEARNING PLATFORM

Amikor e-learningről beszélünk, nem csak egy tananyagra, vagy képzésre gondolunk, hanem ahhoz kötődően minden informatikai eszközre, melyek együtt, egy közös platformot alkotva teremtik meg a hatékony tanuláshoz szükséges feltételeket. Ilyen kulcsfontosságú informatikai eszköz az úgynevezett Learning Management System (röviden LMS, magyarra fordítva képzésmenedzsment rendszer), amely egyfajta talapzatként funkcionál.

KURZUSOK SZERVEZÉSE

Virtuális osztálytermeket értünk kurzus alatt, ezeken keresztül tudjuk a tanulókkal megosztani a tananyagokat, valamint tartani a kapcsolatot.

TANANYAGOK LEJÁTSZÁSA

Olyan e-learning tananyagok megjelenítése, amelyek önmagukban csak körülményesen lennének használhatók. Fontos eleme a tanulói előrehaladás nyomon követése.

RIPORTOK MEGTEKINTÉSE

A felhasználói előrehaladásról valamint a tanulás eredményességéről riportokat tudunk lekérni, amelyek letölthetők akár Microsoft Excel formátumban is.

VIZSGÁK LEBONYOLÍTÁSA

Egyszerűen és gyorsan hozható létre, valamint paraméterezhető vizsga, aminek a zárt végű kérdéseit automatikusan kijavítja és pontozza a rendszer.

Összegezve, ahhoz, hogy meg tudd szervezni a képzéseidet digitális/online környezetben, első lépésként szükséged van egy LMS-re. És (már) itt jövünk mi a képbe! Ebben mi mind segítünk, Neked csak annyi lesz a dolgod, hogy a döntéseket meghozd, minden mást mi intézünk! Mi túl vagyunk a kezdeti nehézségeken, a rendszer bevezetések összes gyermekbetegségével találkoztunk már, így magabiztosan tudjuk ajánlani saját jó gyakorlatainkat, hogy a folyamat gördülékeny, az eredmény pedig egy felhasználóbarát, közkedvelt platform lehessen. Nem hagyunk magadra a bevezetés után sem, segítő kezeket nyújtunk az üzemeltetéshez és a felhasználáshoz egyaránt.

Szófelhő

MOODLE ÉS TOTARA

Az elmúlt években több, mint 50 nyílt forráskódú e-learning rendszert (Moodle) és kifejezetten nagyvállalatokra szabott képzésmenedzsment rendszert (Totara) vezettünk be, többségüket a mai napig üzemeltetjük is. A telepítésen, a helyi IT infrastruktúrába való integráláson és a testreszabáson programozó kollégáink dolgoznak, a rendszerek kihasználásában pedig e-learning tanácsadóink segítenek a képzésszervezőknek és a portáladminisztrátoroknak. Tapasztalataink alapján a költséghatékony megoldás egy olyan dobozos rendszer választása, mely alapértelmezetten rendelkezik a legfontosabb e-learning, és/vagy képzésmenedzsment funkciókkal. Ebből kifolyólag foglalkozunk elsősorban a piacvezető Moodle és Totara rendszerekkel, melyek széleskörűen elégítik ki az ügyféligényeket.

SZAKMAI BLOGJAINK

Ha érdekel, hogy pontosan milyen funkciókkal rendelkezik egy jó e-learning rendszer, hogy mit fed le ezekből a Moodle és a Totara, vagy hogy hogyan illeszthető be az IT infrastruktúrába egy LMS, akkor írj nekünk a KAPCSOLAT menüpontra kattintva, illetve nézz körül a témához kapcsolódó blogjainknál!

Az online oktatás eszközei

Elektronikus oktatás | Online oktatási eszközök

Milyen online oktatási eszközök vethetők be a figyelem fenntartásának érdekében? Hogyan taníthatunk, vizsgáztathatunk és értékelhetünk az elektronikus oktatás bevonásával? Min múlik az oktatás minősége, és mit lehet tenni annak érdekében, hogy motiválhassuk a tanulókat az online tanulásra?

Moodle 4 újdonságok

A Moodle 4.0 verziójának újdonságai

A Moodle 4.0 megjelenésével egy merőben új, felhasználóbarát, és nem mellesleg alapos kutatás eredményeképpen kialakított kinézettel találkozhatunk. Cikkünkben bemutatjuk az újdonságokat.

Képzésszervezés

Képzésszervező rendszer digitális oktatáshoz

Mi az a képzésszervező rendszer? Hogyan lehet őket effektíven használni az oktatásban? Milyen online megoldások léteznek a képzések menedzselésére? Bejegyzésünkből megtudod!

elearning

E-learning jelentése, a képzések előnyei

Az oktatásnak különböző formái vannak: történhet személyesen, félig digitálisan, vagy teljesen elektronikusan. Az e-learning képzések elvégzéséhez tulajdonképpen elég egy számítógép és internet - ennek pedig rengeteg előnye van.

Moodle 3.11

A Moodle 3.11 verziójának újdonságai

2021. május 17-én megjelent a 3-as verziócsalád utolsó alverziója a Moodle 3.11, mely ezúttal a tanulási folyamat átláthatóságán keresztül a tanulási élmény fejlesztését, és az akadálymentesítés támogatását emelte a középpontba.

Moodle 3.10

A Moodle 3.10 verziójának újdonságai

A Moodle fejlesztői továbbra is gőzerővel dolgoznak, a 3.9-es júniusi Moodle verziót 2020 végén követte a legújabb, 3.10-es. Mint minden esetben, ezúttal is érdemes frissíteni a legújabb verzióra, posztunkban a Moodle 3.10 újdonságait vesszük sorra.

totara-learn-13

TOTARA Learn 13: az új verzió bemutatása

Teljeskörű képzésszervezési funkcióinak és rugalmasságának köszönhetően a TOTARA Learn a világ egyik legnépszerűbb elearning és képzésmenedzsment rendszere. Az új, TOTARA Learn 13 verziószámot viselő kiadás minden eddiginél több lehetőséget biztosít az online és offline képzések szervezésének és nyomon követésének támogatására.

moodle-plugin-bővítmény-telepítés

Moodle pluginek: modulok telepítése, frissítése, kezelése

Előfordulhat, hogy egy új online oktatási funkció megvalósítására egyedi fejlesztés helyett a Moodle e-learning rendszer adminisztrátorának gyorsabb megoldásra van szüksége. A Moodle szerencsére erre is nyújt megoldást: rengeteg kiegészítő plugin, modul, bővítmény tölthető le ingyenesen hozzá. Megmutatjuk, hogyan lehet ezeket egyszerűen telepíteni, beállítani, karbantartani!

totara-12-gdpr

A Totara Learn 12 és a GDPR megfelelőség

Bár több mint 2 éve lépett hatályba a GDPR szabályozás, munkánk során még mindig találkozunk olyan szervezetekkel, akik napi szinten küzdenek a rendelet által támasztott követelményeknek való megfeleléssel. A személyes adatok kezelése e-learning- és képzésmenedzsment rendszereknél is kardinális kérdés, így a TOTARA Learn 12-es verziója újdonságainak áttekintése mellett nagy hangsúlyt fektetünk a GDPR funkciókra is.

moodle-3.9-újdonságok

A Moodle 3.9 verziójának újdonságai

2020. június 15-én menetrendszerűen megérkezett a Moodle legújabb alverziója, amely újabb kifejezetten jól hasznosítható funkciókat és kisebb arculati ráncfelvarrást hozott magával. Ügyfeleinknek, partnereinknek és minden Moodle felhasználónak jó szívvel tudjuk ajánlani az erre a verzióra való frissítést. A következő posztból az kiderül, hogy miért, azaz milyen Moodle 3.9 új funkciók állnak rendelkezésünkre?

gamifikacio-az-oktatasban

Gamifikáció az oktatásban: Jelentése, működése a gyakorlatban

Mi a gamifikáció jelentése, hogyan hat a digitalizáció és a játékipar fejlődése a világra, és miként alkalmazható a gamifikáció az oktatásban?

Moodle

E-learning funkciók egyszerűen, gyorsan, praktikusan – Moodle

Szeretnéd meghonosítani az oktatást és ezen keresztül az e-learning-et a szervezetedben? Mi lenne jobb kiindulópont, mint az egyetemek által használt megoldás, a Moodle?

Totara

E-learning és képzésmenedzsment a nagyvállalatoknál – Totara

A szervezeted életének mindennapos részét képezik a különböző képzések? Szeretnéd automatizálni a képzésszervezési feladatokat? Korlátozottak az erőforrásaid? Figyelmedbe ajánljuk a Totarát!

Digitális tanterem

A digitális tanterem alapvető funkciói

Most barátkozol az e-learning-gel? Kíváncsi vagy rá, hogy milyen alapvető funkciókkal érdemes tervezned, ha a digitális oktatás felé veszed az irányt? Ha igen, akkor ez a bejegyzés neked szól!

Ti kérdeztétek tőlünk

Ti kérdeztétek tőlünk

Régóta foglalkozunk e-learning-gel, ezért időnként hajlamosak vagyunk olyan információkat alapvetésnek gondolni, amelyek nem azok. Ebből kifolyólag összeállítottunk egy olyan kérdés listát, amelynek kérdéseivel többször találkoztunk már. Ha kérdésed támadna, keress minket bizalommal a Kapcsolat menüpontra kattintva, vagy nézz körül ebben a bejegyzésben!

E-learning rendszerek bővítése

Az e-learning rendszerek funkcióin túlmutató igények

A Moodle és Totara rendszerek nyílt forráskódúak, ami azt jelenti, hogy szükség esetén lehetőségünk van további funkciókkal kiegészíteni a működésüket. Ebben a bejegyzésünkben bemutatjuk, hogy mely funkciók merülnek fel leggyakrabban, mint továbbfejlesztési igények.