RENDELKEZÉSRE ÁLLUNK
Mindennel szeretünk foglalkozni, ami e-learning! Ebből kifolyólag szívesen vállalunk tanácsadói feladatokat is. Ha tudod már, hogy mit szeretnél, de nem tudod, hogy hogyan kezdj hozzá, akkor ne habozz felkeresni minket!
Fontosnak tartjuk, hogy bevezetett rendszereink, elkészített tananyagaink, illetve megtartott oktatásaink után is megnyugtató közelségben maradjunk – tudjuk jól, hogy valami újba kezdeni mindig nehéz, ezért egészítettük ki szolgáltatásainkat egy általános tanácsadói hozzáállással, hogy ne csak a megvalósítást támogassuk, hanem a tervezést és szervezést, karbantartást és fenntartást is. Célunk a folyamatos progresszivitás, mely megköveteli, hogy elkészített munkáinkat időről-időre felülvizsgáljuk és tartsuk a lépést a folyamatosan változó világgal. Támogatói munkánkat havi konstrukciójú rendelkezésre állás formájában tudjuk biztosítani – hogy az adott csomaghoz tartozó időkeretet mire használod fel, az már csak rajtad múlik:
TANÁCSADÁS
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
ÜZEMELTETÉS, HOSZTING
TANANYAGFEJLESZTÉS TÁMOGATÁSA
Évek alatt csiszolódott belső folyamatainkon keresztül kitapasztaltuk milyen ismeretek szükségesek egy e-learning apparátus sikeres kiépítéséhez. Oktatásaink alkalmával az e-learning 2 alappillérét járjuk körbe – oktatásmódszertan és technológia.
Szeretünk az oktatási eseményekre workshop és tanácsadói platformként tekinteni – a fókuszba emeljük a gyakorlást, illetve az adott szervezeti környezethez igazított egyedi e-learning stratégia kiépítését, hogy az ismereteket ehhez igazítva, valódi felhasználási tudást adhassunk át.
Szakértő kollégáink rendszerhasználati és tananyagfejlesztési workshop-ok keretein belül segítenek megszervezni az első képzéseket, demonstrálják a szoftverek adta felhasználási lehetőségeket, domborítják ki a fontosabb pedagógiai irányelveket.
Az alábbi szinteken javasoljuk oktatásainkat igénybe venni:
1.
Szeretnéd digitális vagy online formában szervezni a már meglévő vagy új képzéseidet, de nem tudod hogyan állj neki?
2.
Rendelkezel már egy Moodle rendszerrel, de úgy érzed nem használod még magabiztosan az e-learning funkciókat?
3.
Rendelkezel már egy Totara rendszerrel, de szeretnéd tudni használni a képzésmenedzsment moduljai?
4.
Belső erőforrásból költséghatékonyabbnak látjátok az e-learning tananyagok készítését, ezért szeretnétek Ti magatok fejleszteni azokat?
SZAKMAI BLOGJAINK
Ha részletesebben is érdekelnek oktatásaink és workshop-jaink, akkor írj nekünk a KAPCSOLAT menüpontra kattintva, illetve nézz körül a témához kapcsolódó blogjainknál!
Tananyagfejlesztés az online oktatásban
Miért fontos a tananyagfejlesztés az oktatásban? A tanulási környezet átalakulásával egyre fontosabbá válik ez a kérdés: a régi tanulási módszerek lecserélődnek, a hagyományos, egyoldalú kommunikációra építő, “előadás-szerű” tanórák megváltoznak, a kompetenciák fejlesztése pedig egyre inkább digitális úton történik. Egyáltalán nem mindegy, hogy ezt a változást ki hogyan reagálja le, és mennyit tesz azért, hogy az online oktatásban is fenntartsa a
Articulate Storyline képzés: e-learning tananyagfejlesztői továbbképzésünk
Articulate Storlyine 3 vagy Articulate 360 programod van, de még nem tudod magabiztosan használni? Vagy esetleg haladó tippek érdekelnének, hogy még többet hozhass ki e-learning tananyagaidból? Bízd ránk magad: Storyline képzéseinken megtanítunk valódi élményt nyújtó e-learning tananyagokat fejleszteni!
2021.02.11.
Blended learning jelentése, a blended képzés jellemzői
A koronavírus miatti helyzetben előtérbe került az e-learning és a blended learning fogalma. Az iskolák és a tanárok a lehető leghatékonyabb és mindenki számára megfelelő módszerekkel igyekeznek biztosítani az oktatást. A pandémia egy olyan kényszerhelyzetet hozott létre, aminek hosszú távon is érezni fogjuk a hatásait: a berögzült tanulási módszerek helyett digitális megoldások kerültek fókuszba, ezzel valószínűleg nem csak a jelen, hanem a jövő oktatási re
2021.01.22.
A halogatás pszichológiája – és a megoldás (lépésről-lépésre)
A halogatás egy rendkívül frusztráló, mindenkit érintő probléma. Legtöbbünk életét (tanulási, háztartási szokásainkat) végigkíséri ez a pszichológiailag igen erőteljes hatás, pedig van rá megoldás, ráadásul nem is bonyolult. Mostani cikkünkben olyan apró trükköket mutatunk be, amelyeket te is tudsz hasznosítani, legyél akár aktív halogató, vagy diákjait támogatni kívánó oktató.
2020.12.18.
A figyelem: a tanulás egyik legfontosabb tényezője
Akár digitális, akár hagyományos képzésről van szó, a tanulás eredményességéhez, így az oktatás sikeréhez elengedhetetlen a tanulók elmélyült figyelme. A figyelem fejlesztéséért a tanulók, a felkeltéséért, megragadásáért és fenntartásáért a jól megtervezett tananyag tehet sokat. Cikkünkben ezzel kapcsolatos módszereket, praktikákat gyűjtöttünk össze.
2020.11.24.
Az önálló tanulás támogatása: tanulási stratégiák, módszerek
Az önálló tanulás képessége az egyik legfontosabb képesség napjaink gyorsan változó világában. Ahhoz, hogy folyamatosan tudjunk alkalmazkodni a modern élet új kihívásaihoz, folyamatosan fejlesztenünk kell magunkat. Posztunkban az önálló tanulás lényegét és a támogatására szolgáló technikákat, eszközöket mutatjuk be.
Hatékony kommunikáció: az önérvényesítés gyakorlati alkalmazása
Mitől lesz a kommunikáció hatékony, mi az az asszertív kommunikáció, és hogyan sajátítható el az önérvényesítés a gyakorlatban?
A tanulási motiváció fejlesztése, motivációs eszközök a tanításban
Cikkünkben megvizsgáljuk, mi a tanulási motiváció fogalma, melyek a szintjei, az összetevői, és mit tehetünk a tanulási motiváció erősítése érdekében.
Articulate Storyline 3 vs Articulate 360 – Melyik e-learning tananyagszerkesztő kell nekem?
Elearning tananyagfejlesztői oktatásainkon, workshopjainkon sokszor teszik fel nekünk a kérdést, hogy mi a különbség az Articulate Storyline 3 és az Articulate 360 között? Melyik a jobb, melyiket érdemes választani?
2020.08.31.
Gamifikáció az oktatásban: Jelentése, működése a gyakorlatban
Mi a gamifikáció jelentése, hogyan hat a digitalizáció és a játékipar fejlődése a világra, és miként alkalmazható a gamifikáció az oktatásban?
2020.07.16.
A didaktikai feladatok és az oktatási módszerek, munkaformák
Mi az a didaktika, melyek a különböző didaktikai feladatok és fogalmak, milyen didaktikai célok és tanítási módszerek léteznek?
2020.06.12.
A kooperatív tanulás jellemzői, alapelvei és eszközei
Mi az a kooperatív tanulás? Mit takar a kooperatív munka, a kooperatív tanulásszervezés fogalma? Milyen kooperatív módszerek és eszközök vannak? Ebben a posztban többek között ezekre a kérdésekre keressük a választ.
2020.04.24.
Az összpontosítás, a figyelem és a koncentráció fejlesztése
A koncentráció fejlesztése alapvető fontosságú. Ha valaki magas szinten képes összpontosítani az általa végzett tevékenységre, legyen szó tanulásról vagy munkáról, a siker kódolva van. Ennek hiányában azonban komoly nehézségekkel találja magát szemben az élet számos területén.
Gyorsan rendelkezésre álló és könnyen használható online oktatási eszközök – Microsoft O365, PowerPoint és Teams
Szeretnénk segítséget nyújtani azoknak, akik még a rendkívüli helyzetekben is azért küzdenek, hogy a mindennapi oktatásuk színvonalát tartani tudják, annak ellenére, hogy nem tudnak személyesen találkozni diákjaikkal. Gyorsan elérhető és könnyen kezelhető a Microsoft termékcsalád két alkalmazása, melyeket ebben a bejegyzésben be is mutatunk.
2020.03.05.
Bemutató, workshop, oktatás
Az e-learninghez kötődő ismeretek egészen komoly mélységekig terjedhetnek, ezért olyan oktatási szolgáltatást alakítottunk ki, amelyben tematikusan megtalálhatók az alap és haladó ismeretek a Moodle, a Totara és az Articulate Storyline szoftverhez, valamint az oktatás-módszertani tudnivalókhoz kötődően. A tematikát, az oktatás formáját és hosszát rugalmasan tudjuk igazítani az adott szituációhoz és az igényeidhez.