RENDELKEZÉSRE ÁLLUNK
Mindennel szeretünk foglalkozni, ami e-learning! Ebből kifolyólag szívesen vállalunk tanácsadói feladatokat is. Ha tudod már, hogy mit szeretnél, de nem tudod, hogy hogyan kezdj hozzá, akkor ne habozz felkeresni minket!
Fontosnak tartjuk, hogy bevezetett rendszereink, elkészített tananyagaink, illetve megtartott oktatásaink után is megnyugtató közelségben maradjunk – tudjuk jól, hogy valami újba kezdeni mindig nehéz, ezért egészítettük ki szolgáltatásainkat egy általános tanácsadói hozzáállással, hogy ne csak a megvalósítást támogassuk, hanem a tervezést és szervezést, karbantartást és fenntartást is. Célunk a folyamatos progresszivitás, mely megköveteli, hogy elkészített munkáinkat időről-időre felülvizsgáljuk és tartsuk a lépést a folyamatosan változó világgal. Támogatói munkánkat havi konstrukciójú rendelkezésre állás formájában tudjuk biztosítani – hogy az adott csomaghoz tartozó időkeretet mire használod fel, az már csak rajtad múlik:
TANÁCSADÁS
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
ÜZEMELTETÉS, HOSZTING
TANANYAGFEJLESZTÉS TÁMOGATÁSA
Évek alatt csiszolódott belső folyamatainkon keresztül kitapasztaltuk milyen ismeretek szükségesek egy e-learning apparátus sikeres kiépítéséhez. Oktatásaink alkalmával az e-learning 2 alappillérét járjuk körbe – oktatásmódszertan és technológia.
Szeretünk az oktatási eseményekre workshop és tanácsadói platformként tekinteni – a fókuszba emeljük a gyakorlást, illetve az adott szervezeti környezethez igazított egyedi e-learning stratégia kiépítését, hogy az ismereteket ehhez igazítva, valódi felhasználási tudást adhassunk át.
Szakértő kollégáink rendszerhasználati és tananyagfejlesztési workshop-ok keretein belül segítenek megszervezni az első képzéseket, demonstrálják a szoftverek adta felhasználási lehetőségeket, domborítják ki a fontosabb pedagógiai irányelveket.
Az alábbi szinteken javasoljuk oktatásainkat igénybe venni:
1.
Szeretnéd digitális vagy online formában szervezni a már meglévő vagy új képzéseidet, de nem tudod hogyan állj neki?
2.
Rendelkezel már egy Moodle rendszerrel, de úgy érzed nem használod még magabiztosan az e-learning funkciókat?
3.
Rendelkezel már egy Totara rendszerrel, de szeretnéd tudni használni a képzésmenedzsment moduljai?
4.
Belső erőforrásból költséghatékonyabbnak látjátok az e-learning tananyagok készítését, ezért szeretnétek Ti magatok fejleszteni azokat?
SZAKMAI BLOGJAINK
Ha részletesebben is érdekelnek oktatásaink és workshop-jaink, akkor írj nekünk a KAPCSOLAT menüpontra kattintva, illetve nézz körül a témához kapcsolódó blogjainknál!
E-learning és digitális konferenciák 2023-24-ben
Posztunkban összegyűjtöttük a legfontosabb e-learning konferencia rendezvényeket a távoktatás, digitális képzések és oktatási informatika területéről.
Az explicit tudás és az e-learning találkozása
Mi az “explicit” jelentése, mit érdemes tudni az explicit tudásról, hogyan kapcsolódik mindez az e-learninghez? Minden információ, egy helyen!
A tacit jelentése és a tacit tudás megszerzése
A tacit jelentése: rejtett, hallgatólagos vagy intuitív. Ahhoz, hogy ezt a tudást megszerezzük, más fajta oktatóra és oktatási rendszerre van szükségünk.
Minden, amit a céges tudásanyagokról tudni érdemes
Mi az a céges tudásanyag, milyen előnyei vannak, és miért van rá szüksége minden egyes vállalatnak? Íme minden, amit tudni kell róla!
Integráció az oktatásban: Jelentése, fajtái, előnyei és hátrányai
Mi az integrált jelentése, milyen előnyei és hátrányai vannak, hogyan történik az integráció az oktatásban? Minden az integrált oktatásról — egy helyen!
Szociális tanulás lehetőségei: A fogalomtól a gyakorlatig
A szociális tanulásban rejlő lehetőségek sok esetben maradnak kiaknázatlanok, pedig jobb tanulást, ezáltal nagyobb fejlődést eredményezhetnek.
Kognitív kompetencia jelentése: Készségek, alapkompetenciák
Mi a kognitív jelentése, milyen kognitív készségeket és alapkompetenciákat érdemes elsajátítani? Minden a kognitív kompetenciáról — egyetlen helyen.
Motivációs eszközök (óvodában, pedagógiában, oktatásban)
A motivációs eszközök az óvodában, az iskolában, sőt a felnőttek oktatásában is rendkívül fontos. De vajon mi az, ami működik — és mi az, ami nem?
Tanulási képesség fejlesztése: fogalma, módszerei
A tanulási képesség fejlesztése rendkívül fontos a karrierünk szempontjából, ezért érdemes elsajátítani a módszereit, alapelveit — megtanulni tanulni.
Nevelési módszerek, amelyeket érdemes megismerni
A gyermekek szocializálása, oktatása és fegyelmezése valódi kihívás. Cikkünkben olyan nevelési módszerek kerülnek bemutatásra, amelyek valóban hatékonyak!
Storytelling (történetmesélés) jelentése, szerepe az oktatásban
A történetmesélés által nem csak szórakozhatunk, de oktathatunk is másokat, hiszen a sztorik segítségével sokkal könnyebbé (és gyorsabbá) válik a tanulás is!
Asszertív kommunikáció jelentése és módszerei
Sokat hallhatunk az asszertivitás fogalmáról. De vajon mi pontosan az asszertív kommunikáció jelentése és melyek a módszerei? Ezekre keressük a választ!
Az onboarding jelentése, folyamata és előnyei
Az onboarding folyamat lényege az új munkavállalók integrálása a szervezetbe. Cikkünkben bemutatjuk a folyamat lépéseit és előnyeit!
Tanulási technikák és módszerek: hogyan tanulj hatékonyan?
A tanulás során fontos, hogy milyen gyorsan, valamint mennyire hatékonyan sajátítjuk el a tananyagot. Íme a technikák és módszerek, amik segíthetnek!
Gyorstanulás titkai: Módszerek, tippek és trükkök
A legfrissebb gyorstanulás módszerek lehetővé teszik, hogy a tananyagot hatékonyan, tempósan, gyakorlatilag töredékidő alatt sajátíthassuk el. Erről olvashatsz cikkünkben bővebben.
M-learning: az okostelefonos tanulás előnyei
Az elmúlt években a digitális eszközök és a mobiltechnológiák könnyen beilleszkedtek, belesimultak és beintegrálódtak nem csak a hétköznapjainkba, hanem az egész életünkbe — ez alól pedig a pedagógia sem kivétel. Ebben a cikkben megismerjük, hogy pontosan mi is az m-learning fogalma, mik az előnyei és milyen változásokat hoz magával.
Nyitott végű feladatok: Csoportosításuk, előnyeik (példákkal)
Az értékelés a pedagógiában kiemelt jelentőséggel bír. Ily módon lehetséges megvizsgálni, hogy a tanulók tudása mennyire van összhangban a tervezett célokkal és követelményekkel. Ebben pedig a pedagógia mérés módszertana és területe ad fogódzkodót a pedagógusoknak ahhoz, hogy szabályszerűen ellenőrizzék, értékeljék és mérjék a tanulók haladását és fejlődését. Cikkünkben erről lesz szó.
Projektpedagógia fő jellemzői, célja, előnyei és nehézségei
A pedagógia egy úgymond multidiszciplináris tudomány, vagyis folytonos önfejlődést és aktív önfejlesztést igényel — emiatt pedig különböző szakmódszertanok és tantárgypedagógiák fejlődtek ki. Erről olvashatsz cikkünkben bővebben.
Tanuláselméletek és jelentéseik
Tanulni sokféleképpen lehet - de hogyan a leghatékonyabb? Van-e egy tökéletes, kidolgozott technika, vagy több tanulási típust kell vegyíteni a legjobb eredmény eléréséhez?
Pozitív megerősítések az oktatásban
A pozitív megerősítések elengedhetetlenül fontosak az életben. Minden személy igényli a pozitív visszacsatolást, hiszen a személyiségünket formálja az, hogyha támogatást kapunk. Az önbizalom, a személyes percepció kialakításának előfeltétele az, hogy pozitív megerősítésben részesüljünk.